Od redakcji
Abstrakt
Wprowadzenie do tematyki numeru.
Słowa kluczowe:
słowo wstępne, edytorialBibliografia
Nie dotyczy / Not applicable
Google Scholar
Autorzy
Teresa Rutkowskakwartalnik.filmowy@ispan.pl
Instytut Sztuki, Polska Akademia Nauk Polska
Redaktor naczelna „Kwartalnika Filmowego”; pracuje w Zakładzie Antropologii Kultury, Filmu i Sztuki Audiowizualnej w Instytucie Sztuki Polskiej Akademii Nauk. Publikuje w „Kwartalniku Filmowym”, współpracuje z redakcją „Nowych Książek”, zajmuje się tłumaczeniami. Interesuje się problemami narracji i relacji między obrazem a słowem w filmie.
Statystyki
Abstract views: 140PDF downloads: 26
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Teresa Rutkowska
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Autor bądź autorka udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Kwartalniku Filmowym”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Czasopismo jest wydawane na licencji CC BY 4.0. Zgłaszając artykuł do publikacji, autor bądź autorka wyraża zgodę na jego udostępnianie na tej licencji.
W wydaniach od 105-106 (2019) do 119 (2022) wszystkie artykuły były publikowane na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy i autorki udzielali(-ły) niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Kwartalniku Filmowym”, zachowywali(-ły) nieograniczone prawa autorskie i zobowiązywali(-ły) się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Teresa Rutkowska, Table des matières , Kwartalnik Filmowy: Nr 111 (2020): Zmysły i afekty
- Teresa Rutkowska, Table des matières , Kwartalnik Filmowy: Nr 112 (2020): Polski dokument, polska animacja
- Teresa Rutkowska, Table des matières , Kwartalnik Filmowy: Nr 108 (2019): Produkcja i dystrybucja filmowa
- Teresa Rutkowska, Table des matières , Kwartalnik Filmowy: Nr 125 (2024): Kino jako maszyna pamiętania
- Teresa Rutkowska, Table des matières , Kwartalnik Filmowy: Nr 118 (2022): Jedno ujęcie
- Teresa Rutkowska, Table des matières , Kwartalnik Filmowy: Nr 110 (2020): Poza człowiekiem
- Teresa Rutkowska, Table des matières , Kwartalnik Filmowy: Nr 116 (2021): Kino i tożsamość społeczna
- Teresa Rutkowska, Table des matières , Kwartalnik Filmowy: Nr 107 (2019): Podróż, (e)migracja, pielgrzymka
- Teresa Rutkowska, Nieśmiertelny Faust , Kwartalnik Filmowy: Nr 125 (2024): Kino jako maszyna pamiętania
- Teresa Rutkowska, Table des matières , Kwartalnik Filmowy: Nr 114 (2021): Zanieczyszczenie, brud, skaza
Podobne artykuły
- Karolina Kosińska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 120 (2022): Kultura filmowa
- Karolina Kosińska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 126 (2024): Fantastyka, fantasy, fantazmat
- Teresa Rutkowska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 89-90 (2015): Redefinicje klasyki
- Teresa Rutkowska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 101-102 (2018): Kino europejskie XXI wieku
- Karolina Kosińska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 119 (2022): (Nowa) teoria filmu
- Teresa Rutkowska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 96 (2016): Film i metafizyka
- Karolina Kosińska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 125 (2024): Kino jako maszyna pamiętania
- Teresa Rutkowska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 91 (2015): Film między muzyką pop a popkulturą
- Karolina Kosińska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 115 (2021): Film formy, film treści
- Teresa Rutkowska, Od redakcji , Kwartalnik Filmowy: Nr 103 (2018): Młode kino polskie – konfrontacja pokoleń
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.