Między pierwszym a drugim dziesięcioleciem „Etiudy”. Z Bogusławem Zmudzińskim, dyrektorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego „Etiuda”, rozmawia Szymon Pasaj

Szymon Pasaj

kwartalnik.filmowy@ispan.pl
Uniwersytet Jagielloński (Polska)

Abstrakt

Twórca i dyrektor festiwalu Bogusław Zmudziński po raz pierwszy w ramach osobnej imprezy pokazał filmy studenckie w 1993 roku w Dyskusyjnym Klubie Filmowym „Rotunda”. „Etiuda” jest festiwalem filmowym z konkursem etiud realizowanych w szkołach filmowych i artystycznych, uzupełnionym o rozbudowany program imprez towarzyszących. Rozmowa Szymona Pasaja nawiązuje do historii i rozwoju festiwalu.



Słowa kluczowe:

Bogusław Zmudziński , wywiad, festiwal filmowy

Nie dotyczy / Not applicable
  Google Scholar

Pobierz


Opublikowane
2005-06-30

Cited By / Share

Pasaj, S. (2005) „Między pierwszym a drugim dziesięcioleciem „Etiudy”. Z Bogusławem Zmudzińskim, dyrektorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego «Etiuda», rozmawia Szymon Pasaj”, Kwartalnik Filmowy, (49-50), s. 299–312. doi: 10.36744/kf.3590.

Autorzy

Szymon Pasaj 
kwartalnik.filmowy@ispan.pl
Uniwersytet Jagielloński Polska

Absolwent filmoznawstwa UJ.



Statystyki

Abstract views: 2
PDF downloads: 0


Licencja

Prawa autorskie (c) 2005 Szymon Pasaj

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Autor bądź autorka udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Kwartalniku Filmowym”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Czasopismo jest wydawane na licencji CC BY 4.0. Zgłaszając artykuł do publikacji, autor bądź autorka wyraża zgodę na jego udostępnianie na tej licencji.

W wydaniach od 105-106 (2019) do 119 (2022) wszystkie artykuły były publikowane na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy i autorki udzielali(-ły) niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Kwartalniku Filmowym”, zachowywali(-ły) nieograniczone prawa autorskie i zobowiązywali(-ły) się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.