Ekran sztuki – ekran konsumpcji
Abstrakt
Nawiązując do koncepcji ekranu, Dziadzia zastanawia się nad różnicą między sztuką a produkcją komercyjną.
Słowa kluczowe:
ekran, reklama, sztukaBibliografia
Nie dotyczy / Not applicable
Google Scholar
Autorzy
Bogusław Dziadziakwartalnik.filmowy@ispan.pl
Uniwersytet Śląski Polska
Ukończył studia w Instytucie Sztuki Filii Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie. Pracownik naukowo-dydaktyczny Instytutu Nauk Społecznych i Nauk o Kulturze Filii UŚ w Cieszynie, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu informacji wizualnej, komunikowania masowego i edukacji medialnej. Obecnie przygotowuje rozprawę doktorską pod tytułem: Manipulacja a media. Socjologiczne studium manipulacji multimedialnej.
Statystyki
Abstract views: 0PDF downloads: 0
Licencja
Prawa autorskie (c) 2001 Bogusław Dziadzia

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Autor bądź autorka udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Kwartalniku Filmowym”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Czasopismo jest wydawane na licencji CC BY 4.0. Zgłaszając artykuł do publikacji, autor bądź autorka wyraża zgodę na jego udostępnianie na tej licencji.
W wydaniach od 105-106 (2019) do 119 (2022) wszystkie artykuły były publikowane na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy i autorki udzielali(-ły) niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Kwartalniku Filmowym”, zachowywali(-ły) nieograniczone prawa autorskie i zobowiązywali(-ły) się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.