Ekran sztuki – ekran konsumpcji

Bogusław Dziadzia

kwartalnik.filmowy@ispan.pl
Uniwersytet Śląski (Polska)

Abstrakt

Nawiązując do koncepcji ekranu, Dziadzia zastanawia się nad różnicą między sztuką a produkcją komercyjną.



Słowa kluczowe:

ekran, reklama, sztuka

Nie dotyczy / Not applicable
  Google Scholar

Pobierz


Opublikowane
2001-12-31

Cited By / Share

Dziadzia, B. (2001) „Ekran sztuki – ekran konsumpcji”, Kwartalnik Filmowy, (35-36), s. 241–247. doi: 10.36744/kf.4132.

Autorzy

Bogusław Dziadzia 
kwartalnik.filmowy@ispan.pl
Uniwersytet Śląski Polska

Ukoń­czył studia w Instytucie Sztuki Filii Uniwersytetu Śląskiego w Cieszy­nie. Pracownik naukowo-dydaktyczny Instytutu Nauk Społecznych i Nauk o Kulturze Filii UŚ w Cie­szynie, gdzie prowadzi zajęcia z za­kresu informacji wizualnej, komu­nikowania masowego i edukacji medialnej. Obecnie przygotowuje rozprawę doktorską pod tytułem: Manipulacja a media. Socjologicz­ne studium manipulacji multime­dialnej.



Statystyki

Abstract views: 0
PDF downloads: 0


Licencja

Prawa autorskie (c) 2001 Bogusław Dziadzia

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Autor bądź autorka udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Kwartalniku Filmowym”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Czasopismo jest wydawane na licencji CC BY 4.0. Zgłaszając artykuł do publikacji, autor bądź autorka wyraża zgodę na jego udostępnianie na tej licencji.

W wydaniach od 105-106 (2019) do 119 (2022) wszystkie artykuły były publikowane na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy i autorki udzielali(-ły) niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Kwartalniku Filmowym”, zachowywali(-ły) nieograniczone prawa autorskie i zobowiązywali(-ły) się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.