Nation and/or Homeland. Identity in 19th-Century Music and Literature between Central and Mediterranean Europe. Red. Ivano Cavallini. Milano, Udine 2012
Jolanta Guzy-Pasiak
Instytut Sztuki, Polska Akademia Nauk (Polska)
https://orcid.org/0000-0001-5603-8831
Autorzy
Jolanta Guzy-PasiakInstytut Sztuki, Polska Akademia Nauk Polska
https://orcid.org/0000-0001-5603-8831
Statystyki
Abstract views: 43PDF downloads: 17
Licencja
Prawa autorskie (c) 2024 Jolanta Guzy-Pasiak

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.
Artykuły w zeszytach od 2018/1 do 2022/3 publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Jolanta Guzy-Pasiak, Polskie życie muzyczne w Wielkiej Brytanii w czasie II wojny światowej , Muzyka: Tom 64 Nr 1 (2019)
- Jolanta Guzy-Pasiak, Muzyka polska w Zagrzebiu w dwudziestoleciu międzywojennym (na przykładzie Chorwackiego Instytutu Muzycznego) , Muzyka: Tom 66 Nr 4 (2021)
- Jolanta Guzy-Pasiak, Ewa Kowalska-Zając, „Zobaczyć muzykę. Notacja polskiej partytury współczesnej”, Łódź 2019 , Muzyka: Tom 67 Nr 3 (2022)
- Jolanta Guzy-Pasiak, Kompozytor Tadeáš Salva, słowacki uczeń Bolesława Szabelskiego i Witolda Lutosławskiego , Muzyka: Tom 69 Nr 2 (2024)
- Jolanta Guzy-Pasiak, Jim Samson, Music in the Balkans, Leiden 2013 , Muzyka: Tom 63 Nr 1 (2018)