RECENZENCI

Recenzenci dobierani są w zależności od tematyki tekstu, z uwzględnieniem potencjalnego konfliku interesów z autorem. Jeden z dwóch recenzentów może być członkiem Rady Redakcyjnej, o ile tematyka znajduje się w zakresie jego specjalizacji. Redakcja dokłada starań, aby co najmniej 20% recenzentów w danym roczniku pochodziło z ośrodków zagranicznych.

Recenzenci od 2017 roku (do 30 września 2019):
Tomasz Baranowski, Uniwersytet Warszawski
Irena Bieńkowska, Uniwersytet Warszawski
Beata Bolesławska-Lewandowska, Instytut Sztuki PAN
J. Katarzyna Dadak-Kozicka, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina (em.)
Piotr Dahlig, Uniwersytet Warszawski
Ewa Dahlig-Turek, Instytut Sztuki PAN
Ivano Cavallini, Università di Palermo (I)
Zofia Chechlińska, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Uniwersytet Jagielloński
Agnieszka Draus, Akademia Muzyczna w Krakowie
Magdalena Dziadek, Uniwersytet Jagielloński
Małgorzata Gamrat, Uniwersytet Warszawski
Marcin Gmys, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Ryszard Daniel Golianek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Dominika Grabiec, Instytut Sztuki PAN
Weronika Grozdew-Kołacińska, Instytut Sztuki PAN
Zofia Helman, Uniwersytet Warszawski (em.)
Lenka Hlávková, Univerzita Karlova (CZ)
Alicja Jarzębska, Uniwersytet Jagielloński (em.)
Tomasz Jasiński, Uniwersytet im. Marii Curie-Skłodowskiej
Tomasz Jeż, Uniwersytet Warszawski
Paweł Kamiński, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
Patryk Kencki, Instytut Sztuki PAN
Stefan Keym, Universität Leipzig (DE)
Péter Király, Deutsche Lautengesellschaft (DE)
Metoda Kokole, Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti (SI)
Małgorzata Komorowska, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina (em.)
Violetta Kostka, Akademia Muzyczna w Gdańsku
Alicja Kozłowska-Lewna, Akademia Muzyczna w Gdańsku
Jakub Kubieniec, Uniwersytet Jagielloński
Anna Ledzińska, Instytut Języka Polskiego PAN
Christian Thomas Leitmeir, University of Oxford (GB)
Agnieszka Leszczyńska, Uniwersytet Warszawski
Iwona Lindstedt, Uniwersytet Warszawski
Sylwia Makomaska, Uniwersytet Warszawski
Urszula Makowska, Instytut Sztuki PAN
Ryszard Mączyński, Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Bożena Muszkalska, Uniwersytet Wrocławski
Tomasz Nowak, Uniwersytet Warszawski
Szymon Paczkowski, Uniwersytet Warszawski
Klaus Pietschman, Johannes Gutenberg-Universität (DE)
Irena Poniatowska, Uniwersytet Warszawski (em.)
Remigiusz Pośpiech, Uniwersytet Wrocławski
Panagiotis Poulopoulos, Deutsches Museum, München (DE)
Zbigniew J. Przerembski, Uniwersytet Wrocławski
Barbara Przybyszewska-Jarmińska, Instytut Sztuki PAN
Vlasta Reittererová, Wien (AT)
Nicholas Reyland, The Royal Northern College of Music (GB)
Krzysztof Rottermund, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Ian Rumbold, Birmingham (GB)
Bernhold Schmid, Bayerische Akademie der Wissenschaften (DE)
Thomas Schmidt, University of Huddersfield (GB)
Zbigniew Skowron, Uniwersytet Warszawski
Eva Veselovská, Ústav hudobnej vedy, Slovenská akadémia vied (SK)
Benjamin Vogel, Lunds universitet (em.) (SE)
Magdalena Walter-Mazur, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Ryszard Wieczorek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Sławomir Wieczorek, Uniwersytet Wrocławski
Elżbieta Witkowska-Zaremba, Instytut Sztuki PAN
Małgorzata Woźna-Stankiewicz, Uniwersytet Jagielloński
Antoni Ziemba, Uniwersytet Warszawski
Elżbieta Zwolińska, Uniwersytet Warszawski (em.)
Alina Żórawska-Witkowska, Uniwersytet Warszawski