Jim Samson, Music in the Balkans, Leiden 2013
Jolanta Guzy-Pasiak
Instytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk (Polska)
https://orcid.org/0000-0001-5603-8831
Abstrakt
Recenzja książki: Jim Samson, "Music in the Balkans", Leiden 2013
Słowa kluczowe:
muzyka Bałkanów, historia Bałkanów, muzyka ludowa, muzyka narodowa, muzyka i polityka, Europa Południowo-WschodniaAutorzy
Jolanta Guzy-PasiakInstytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk Polska
https://orcid.org/0000-0001-5603-8831
Statystyki
Abstract views: 197PDF downloads: 187
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Jolanta Guzy-Pasiak
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.
Artykuły w zeszytach od 2018/1 do 2022/3 publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Jolanta Guzy-Pasiak, Polskie życie muzyczne w Wielkiej Brytanii w czasie II wojny światowej , Muzyka: Tom 64 Nr 1 (2019)
- Jolanta Guzy-Pasiak, Ewa Kowalska-Zając, „Zobaczyć muzykę. Notacja polskiej partytury współczesnej”, Łódź 2019 , Muzyka: Tom 67 Nr 3 (2022)
- Jolanta Guzy-Pasiak, Muzyka polska w Zagrzebiu w dwudziestoleciu międzywojennym (na przykładzie Chorwackiego Instytutu Muzycznego) , Muzyka: Tom 66 Nr 4 (2021)
- Jolanta Guzy-Pasiak, Kompozytor Tadeáš Salva, słowacki uczeń Bolesława Szabelskiego i Witolda Lutosławskiego , Muzyka: Tom 69 Nr 2 (2024)