Monteverdi in San Marco, eds. Marco di Pasquale, Rodolfo Baroncini, Lucca 2020

Bartłomiej Gembicki


Instytut Sztuki, Polska Akademii Nauk (Polska)
https://orcid.org/0000-0001-8489-6083

Abstrakt

Recenzja książki: Monteverdi in San Marco, red. Marco di Pasquale, Rodolfo Baroncini, Lucca 2020


Słowa kluczowe:

Claudio Monteverdi, Wenecja, Republika Wenecka, Bazylika św. Marka

Moore, James H. „Bartolomeo Bonifacio’s Rituum Ecclesiasticorum Ceremoniale: Continuity of Tradition in the Ceremonial of St. Mark’s, Venice”. W: La musique et le rite sacré et profane. Actes du XIIIe Congrès de la Société internationale de musicologie, Strasbourg, 29 août-3 septembre 1982, red. Marc Honegger, Christian Meyer. T. 2, 365–408. Strasbourg: Assoc. des Publ. près les Univ. de Strasbourg, 1986.
  Google Scholar

Moore, James H. Vespers at St. Mark’s. Music of Alessandro Grandi, Giovanni Rovetta, and Francesco Cavalli. Ann Arbor: University of Michigan Press, 1981.
  Google Scholar


Opublikowane
2021-04-19

Cited By / Share

Gembicki, B. (2021). Monteverdi in San Marco, eds. Marco di Pasquale, Rodolfo Baroncini, Lucca 2020. Muzyka, 66(1), 189–195. https://doi.org/10.36744/m.805

Autorzy

Bartłomiej Gembicki 

Instytut Sztuki, Polska Akademii Nauk Polska
https://orcid.org/0000-0001-8489-6083

Statystyki

Abstract views: 278
PDF downloads: 157


Licencja

Prawa autorskie (c) 2021 Bartłomiej Gembicki

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.

Artykuły w zeszytach od 2018/1 do 2022/3 publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.