Jeffrey Kurtzman: Approaches to Monteverdi. Aesthetic, Psychological, Analytical and Historical Studies. Padstow 2013
Bartłomiej Gembicki
Instytut Sztuki, Polska Akademia Nauk (Polska)
https://orcid.org/0000-0001-8489-6083
Abstrakt
Recenzja ksiązki: Jeffrey Kurtzman, Approaches to Monteverdi. Aesthetic, Psychological, Analyticaland Historical Studies
Autorzy
Bartłomiej GembickiInstytut Sztuki, Polska Akademia Nauk Polska
https://orcid.org/0000-0001-8489-6083
Statystyki
Abstract views: 34PDF downloads: 17
Licencja
Prawa autorskie (c) 2024 Bartłomiej Gębicki

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.
Artykuły w zeszytach od 2018/1 do 2022/3 publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Bartłomiej Gembicki, Nagrania muzyki dawnej jako przykład mitografii – Monteverdi i „inne” nieszpory , Muzyka: Tom 65 Nr 4 (2020)
- Bartłomiej Gembicki, Monteverdi a San Marco, eds. Marco di Pasquale, Rodolfo Baroncini, Lucca 2020 , Muzyka: Tom 66 Nr 1 (2021)
- Bartłomiej Gembicki, Zagadnienie polichóralności w polskich badaniach muzykologicznych , Muzyka: Tom 61 Nr 3 (2016)