Elżbieta Dziębowska – mentor i przyjaciel (16 IV 1929–4 IV 2016)
Małgorzata Woźna-Stankiewicz
Uniwersytet Jagielloński (Polska)
https://orcid.org/0000-0002-6788-1768
Autorzy
Małgorzata Woźna-StankiewiczUniwersytet Jagielloński Polska
https://orcid.org/0000-0002-6788-1768
Statystyki
Abstract views: 38PDF downloads: 29
Licencja
Prawa autorskie (c) 2024 Małgorzata Woźna-Stankiewicz
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.
Artykuły w zeszytach od 2018/1 do 2022/3 publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Małgorzata Woźna-Stankiewicz, Józef Elsner, Król Łokietek, czyli Wiśliczanki. Opera w dwóch aktach. Libretto Ludwik Adam Dmuszewski, wyd. Grzegorz Zieziula, Warszawa 2019 , Muzyka: Tom 66 Nr 2 (2021)
- Małgorzata Woźna-Stankiewicz, Nieznane fakty z biografii (nie tylko) Paderewskiego , Muzyka: Tom 67 Nr 1 (2022)
- Małgorzata Woźna-Stankiewicz, Zygmunt Mycielski, znaki zapytania. Wstęp i komentarze Beata Bolesławska-Lewandowska, red. Beata Bolesławska-Lewandowska, Marek Zagańczyk, Kraków 2022 , Muzyka: Tom 68 Nr 2 (2023)