Response to the Comments of Krystyna Stawecka PhD

Katarzyna Kolendo-Korczak


Instytut Sztuki PAN, Warszawa (Poland)
https://orcid.org/0000-0002-8523-576X

Zbigniew Michalczyk


Instytut Sztuki PAN, Warszawa (Poland)
https://orcid.org/0000-0002-4820-4745

Marcin Zgliński

marcin.zglinski@ispan.pl
Instytut Sztuki PAN, Warszawa (Poland)
https://orcid.org/0000-0002-0662-5306

Abstract

Polemika z Krystyną Stawecką na temat tekstu zamieszczonego w Biuletynie Historii Sztuki. Autorzy stwierdzają w niej brak odpowiedzi na najważniejszy zarzut: brak naukowej rzetelności dwóch artykułów Autorki (z 2017 r.), w których wzmiankuje ona ikony Prorok Aaron i Michał Archanioł z drzwi diakońskich ikonostasu cerkwi pw. Zwiastowania NMP w Supraślu w których przemilczała ich odnalezienie w cerkwi cmentarnej w Topilcu przez zespół Katalogu Zabytków Sztuki w Polsce i ich publikacje w tym wydawnictwie w roku 2016

Supporting Agencies

Instytut Sztuki PAN

Keywords:

Cerkiew Zwiastowania NMP, Supraśl, ikonostas, Prorok Aaron, Michał Archanioł


Published
2019-06-30

Cited by

Kolendo-Korczak, K., Michalczyk, Z., & Zgliński, M. (2019). Response to the Comments of Krystyna Stawecka PhD. Biuletyn Historii Sztuki, 81(2), 338. https://doi.org/10.36744/bhs.321

Authors

Katarzyna Kolendo-Korczak 

Instytut Sztuki PAN, Warszawa Poland
https://orcid.org/0000-0002-8523-576X

Authors

Zbigniew Michalczyk 

Instytut Sztuki PAN, Warszawa Poland
https://orcid.org/0000-0002-4820-4745

Authors

Marcin Zgliński 
marcin.zglinski@ispan.pl
Instytut Sztuki PAN, Warszawa Poland
https://orcid.org/0000-0002-0662-5306

Statistics

Abstract views: 666
PDF downloads: 0


License

Copyright (c) 2020 Instytut Sztuki PAN

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.