Contrafacta. Modes of music re-textualization in the late sixteenth and seventeenth century, eds. Marina Toffetti, Gabriele Taschetti, Kraków 2020
Nicolò Ferrari
University of Huddersfield (Wielka Brytania)
Abstrakt
Recenzja książki: Contrafacta. Modes of music re-textualization in the late sixteenth and seventeenth century, red. Marina Toffetti, Gabriele Taschetti, Kraków 2020
Słowa kluczowe:
kontrafaktura, XVI wiek, XVII wiekBibliografia
Contrafacta. Modes of Music Re-Textualization in the Late Sixteenth and Seventeenth Century, red. Marina Toffetti, Gabriele Taschetti. Kraków: Musica Iagellonica, 2020.
Google Scholar
Autorzy
Nicolò FerrariUniversity of Huddersfield Wielka Brytania
Statystyki
Abstract views: 227PDF downloads: 184
Licencja
Prawa autorskie (c) 2021 Nicolò Ferrari
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.
Artykuły w zeszytach od 2018/1 do 2022/3 publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Nicolò Ferrari, Nowe ustalenia dotyczące pochodzenia i procesu powstawania rękopisu VI E 40 z Biblioteca Nazionale w Neapolu , Muzyka: Tom 66 Nr 3 (2021)