Contrafacta. Modes of music re-textualization in the late sixteenth and seventeenth century, eds. Marina Toffetti, Gabriele Taschetti, Kraków 2020

Nicolò Ferrari


University of Huddersfield (Wielka Brytania)

Abstrakt

Recenzja książki: Contrafacta. Modes of music re-textualization in the late sixteenth and seventeenth century, red. Marina Toffetti, Gabriele Taschetti, Kraków 2020


Słowa kluczowe:

kontrafaktura, XVI wiek, XVII wiek

Contrafacta. Modes of Music Re-Textualization in the Late Sixteenth and Seventeenth Century, red. Marina Toffetti, Gabriele Taschetti. Kraków: Musica Iagellonica, 2020.
  Google Scholar


Opublikowane
2021-04-19

Cited By / Share

Ferrari, N. (2021). Contrafacta. Modes of music re-textualization in the late sixteenth and seventeenth century, eds. Marina Toffetti, Gabriele Taschetti, Kraków 2020. Muzyka, 66(1), 185–189. https://doi.org/10.36744/m.804

Autorzy

Nicolò Ferrari 

University of Huddersfield Wielka Brytania

Statystyki

Abstract views: 194
PDF downloads: 157


Licencja

Prawa autorskie (c) 2021 Nicolò Ferrari

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.

Do zeszytu 3/2022 włącznie artykuły publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.