Maria Małanicz-Przybylska, „Bez muzyki, bez śpiewu nie ma świata”. Muzyka w Wilamowicach, Warszawa 2019
Weronika Grozdew-Kołacińska
Instytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk (Polska)
https://orcid.org/0000-0002-2162-4854
Abstrakt
Recenzja książki: Maria Małanicz-Przybylska, „Bez muzyki, bez śpiewu nie ma świata”. Muzyka w Wilamowicach, Warszawa 2019
Słowa kluczowe:
muzyka ludowa, życie muzyczne w WilamowicachAutorzy
Weronika Grozdew-KołacińskaInstytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk Polska
https://orcid.org/0000-0002-2162-4854
Statystyki
Abstract views: 290PDF downloads: 241
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 Muzyka
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.
Artykuły w zeszytach od 2018/1 do 2022/3 publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Weronika Grozdew-Kołacińska, Style wykonawcze w polskim śpiewie tradycyjnym – próba typologii subiektywnej , Muzyka: Tom 66 Nr 4 (2021)
- Weronika Grozdew-Kołacińska, Fenomen „bułgarskich głosów” – od archaicznej diafonii do współczesnej chóralistyki , Muzyka: Tom 65 Nr 3 (2020)