Nowe edycje serii „Corpus Musicum Franciscanum”

Tomasz Jeż


Uniwersytet Warszawski (Polska)
https://orcid.org/0000-0002-7419-3672

Abstrakt

Giovanni Battista Martini OFM Conv. (1706–1784), Magnificat. Due composizioni a 3 voci con organo obbligato (1746). Red. Daniele Proni. Padova 2014 Centro Studi Antoniani (= Corpus Musicum Franciscanum 9/10) ss. ix + 73. ISMN 979-0-705035-52-0; Giovanni Battista Martini OFM Conv. (1706–1784), Richiami degli ambulanti al mercato di Bologna. 26 canoni vocali a tre voci pari. Red. Luigi Verdi. Padova 2014 Centro Studi Antoniani (= Corpus Musicum Franciscanum 9/11) ss. viii + 45. ISMN 979-0- -705035-56-8; Egidio Trabattone OFM Conv. (†1650 ca), Primo Libro de’ Concerti a una, due, tre e quattro voci. Motetti Sparsi. Red. Ivano Bettin. Padova 2014 Centro Studi Antoniani 2014 (= Corpus Musicum Franciscanum 10/2) ss. xii + 79. ISMN 979-0-705035-54-4; Egidio Trabattone OFM Conv. (†1650 ca), Il Terzo Libro de’ Concerti a una, due, tre e quattro voci... opera quinta, Milano 1632. Red. Ivano Bettin. Padova 2014 Centro Studi Antoniani (= Corpus Musicum Franciscanum 10/5) ss. xi + 93. ISMN 979-0-705035-49-0; L u i g i Antonio Sabbatini OFM Conv. (1732–1809), Magnificat a 5 voci con violini. Red. Carlo Zambon. Padova 2014 Centro Studi Antoniani 2014 (= Corpus Musicum Franciscanum 15/7) ss. iii + 61. ISMN 979-0-705035-48-3; Luigi Antonio Sabbatini OFM Conv. (1732–1809), Magnificat. 2 composizioni a 4 voci con strumenti. Red. Carlo Zambon. Padova 2014 Centro Studi Antoniani 2014 (= Corpus Musicum Franciscanum 15/8) ss. viii + 134. ISMN 979-0-705035-53-7; Giovanni Ghizzolo OFM Conv. (1580 c.–1625 c.), I Madrigali et Arie per sonare et cantare per una et due voci e strumenti, Libro I, 1609. Red. Daniele Gambino. Padova 2014 Centro Studi Antoniani (= Corpus Musicum Franciscanum 18/3) ss. xvi + 41. ISMN 979-0-705035-57-5; Francesco Antonio Urio OFM Conv. (post 1645–post 1719), Salve Regina per basso solo e archi. Red. Ivano Bettin. Padova 2014 Centro Studi Antoniani (= Corpus Musicum Franciscanum 27/2) ss. xiv + 21. ISMN 979-0-705035-55-1; Francesco Antonio Urio OFM Conv. (post 1645–post 1719), Cantate profane e spirituali per soprano e basso continuo. Red. Ivano Bettin. Padova 2014 Centro Studi Antoniani (= Corpus Musicum Franciscanum 27/3) ss. xiii + 27. ISMN 979-0-705035- -50-2; Orazio Colombano OFM Conv. (1554 ca – 1595), Li dilettevoli Magnificat a nove voci (Venezia 1583). Red. Tommaso Maggiolo. Padova 2014 Centro Studi Antoniani (= Corpus Musicum Franciscanum 29/2) ss. xxiv + 129. ISMN 979-0-705035-51-3; Giovanni Battista Buonamente OFM Conv. (†1642), Magnificat a sei voci concertato. Red. Carlo Zambon. Padova 2014 Centro Studi Antoniani 2014 (= Corpus Musicum Franciscanum 30/1) ss. vii + 15. ISMN 979-0-705035-60-5.



Pobierz


Opublikowane
2016-06-28

Cited By / Share

Jeż, T. (2016). Nowe edycje serii „Corpus Musicum Franciscanum”. Muzyka, 61(3), 147–149. https://doi.org/10.36744/m.4108

Autorzy

Tomasz Jeż 

Uniwersytet Warszawski Polska
https://orcid.org/0000-0002-7419-3672

Statystyki

Abstract views: 44
PDF downloads: 16


Licencja

Prawa autorskie (c) 2025 Tomasz Jeż

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.

Artykuły w zeszytach od 2018/1 do 2022/3 publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.