Studies on the reception of Italian music in central-eastern Europe in the 16th and 17th century, ed. Marina Toffetti, Kraków 2018
Abstrakt
Recenzja książki pod red. Mariny Toffetti Studies on the reception of Italian music in central-eastern Europe in the 16th and 17th century, Kraków 2018
Słowa kluczowe:
muzyka włoska, muzyka Europy Środkowo-Wschodniej, muzyka XVI i XVII wiekuJeż, T. (2019). Studies on the reception of Italian music in central-eastern Europe in the 16th and 17th century, ed. Marina Toffetti, Kraków 2018. Muzyka, 64(1), 155–158. https://doi.org/10.36744/m.250
Statystyki
Abstract views: 66PDF downloads: 80
Licencja
Autor udziela niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w kwartalniku „Muzyka” i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku przy jego ponownym wykorzystaniu (umowa licencyjna do pobrania). W przypadku publikacji wersji innej niż ogłoszona drukiem w „Muzyce” należy wyraźnie to zaznaczyć.
Inne teksty tego samego autora
- Tomasz Jeż, Jezuicki repertuar muzyczny w klasztorze kanoniczek regularnych we Wrocławiu , Muzyka: Tom 64 Nr 2 (2019)
- Tomasz Jeż, Michaela Žáčková Rossi, The musicians at the Court of Rudolf II. The musical entourage of Rudolf II (1576–1612) reconstructed from the Imperial Accounting Ledgers, Prague 2017 , Muzyka: Tom 65 Nr 1 (2020)
- Tomasz Jeż, Muzyka w służbie przekazu wizualnego w jezuickim dramacie szkolnym , Muzyka: Tom 63 Nr 1 (2018)