„Music as Heritage: Historical and Ethnographic Perspectives”, red. Barley Norton, Naomi Matsumoto, London–New York 2019
Abstrakt
Recenzja książki: Music as Heritage: Historical and Ethnographic Perspectives, red. Barley Norton, Naomi Matsumoto, London–New York 2019
Instytucje finansujące
Słowa kluczowe:
niematerialne dziedzictwo kulturowe, etnomuzykologia, etnografiaBibliografia
Howard, Keith. Preserving Korean Music: Intangible Cultural Properties as Icons of Identity. Ashgate: Aldershot, 2006.
Google Scholar
Howard, Keith, red. Music as Intangible Cultural Heritage: Policy, Ideology, and Practice in the Preservation of East Asian Traditions. SOAS Musicology Series. Abingdon: Routledge, 2012.
Google Scholar
Machin-Autenrieth, Matthew. Flamenco, Regionalism and Musical Heritage in Southern Spain. Abingdon: Routledge, 2016.
Google Scholar
de-Miguel-Molina, Blanca, and others, eds. Music as Intangible Cultural Heritage: Economic, Cultural and Social Identity. Berlin: Springer, 2021.
Google Scholar
Poplawska, Marzanna. “Intangible Cultural Heritage and Policy Making in Poland.” In: Cultural Mapping and Musical Diversity, ed. Britta Sweers and Sarah Ross, 194-209. Sheffield: Equinox, 2020.
Google Scholar
Sweers, Britta, and Sarah Ross, eds. Cultural Mapping and Musical Diversity. Sheffield: Equinox, 2020.
Google Scholar
Tunbridge, John. Zmiana warty. Dziedzictwo na przełomie XX i XXI wieku. Kraków: Międzynarodowe Centrum Kultury, 2018.
Google Scholar
Statystyki
Abstract views: 302PDF downloads: 34
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Marzanna Popławska
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.
Artykuły w zeszytach od 2018/1 do 2022/3 publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.