Odpowiedź na recenzję książki „Organy i ich twórcy na obszarze ziemi sądeckiej”

Paweł Pasternak


Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina (Polska)
https://orcid.org/0000-0003-1024-2110


Abstrakt

Odpowiedź Jerzemu Rajmanowi na recenzję książki Pawła Pasternaka "Organy i ich twórcy na obszarze ziemi sądeckiej", Nowy Sącz 2018 (Muzyka 2019 nr 2)

 


Słowa kluczowe:

organologia, organy, Ziemia Sądecka

Paweł Pasternak. Organy i ich twórcy na obszarze ziemi sądeckiej. Nowy Sącz: Prezydent Miasta Nowego Sącza, 2018.
  Google Scholar

Jerzy Rajman. „Paweł Pasternak, Organy i ich twórcy na obszarze ziemi sądeckiej”. Muzyka 64, nr 2 (2019): 154–162.
  Google Scholar

Maciej Babnis. Kultura organowa Galicji. Słupsk. Słupsk: Wydawnictwo Naukowe Akademii Pomorskiej, 2012.
  Google Scholar

Grzegorz Piekarz. Krakowska katedra organów w kontekście zadań organisty, organów i muzyki organowej w liturgii. Kraków–Tarnów: Wydawnictwo UNUM–Diecezjalne Studium Organistowskie, 2007.
  Google Scholar

Pobierz


Opublikowane
2020-11-19

Cited By / Share

Pasternak, P. (2020). Odpowiedź na recenzję książki „Organy i ich twórcy na obszarze ziemi sądeckiej”. Muzyka, 65(3), 179–184. Pobrano z https://czasopisma.ispan.pl/index.php/m/article/view/574

Autorzy

Paweł Pasternak 

Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina Polska
https://orcid.org/0000-0003-1024-2110

Statystyki

Abstract views: 162
PDF downloads: 83


Licencja

Prawa autorskie (c) 2020 Muzyka

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.

Do zeszytu 3/2022 włącznie artykuły publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.