Iryna Dovhalyuk, „Fonohrafuvannia narodnoi muzyky v Ukraini. Istoriia, metodolohiia, tendencji”, Lviv 2016

Anna Rutkowska


Instytut Sztuki, Polska Akademia Nauk (Polska)
https://orcid.org/0000-0003-4854-3584

Abstrakt

Recenzja książki: Iryna Dovhalyuk, Fonohrafuvannia narodnoi muzyky v Ukraini. Istoriia, metodolohiia, tendencii, Lviv 2016


Słowa kluczowe:

Muzyka ludowa Ukrainy, fonografia, związki muzyczne polsko-ukraińskie

Cohen, Ron, red. Alan Lomax. Assistant in Charge: The Library of Congress Letters, 1935–1945. Jackson: University of Mississippi Press, 2011.
  Google Scholar

Dahlig, Piotr. „Z badań nad relacjami i związkami polsko-ukraińskimi w muzyce ludowej i kulturze muzycznej”. Warszawskie Zeszyty Ukrainoznawcze 6‒7 (1998): 351‒372.
  Google Scholar

Łobodowski, Józef. „Przeciw upiorom przeszłości”. Kultura 6, nr 2–3 (1952): 14–66
  Google Scholar

Pobierz


Opublikowane
2022-01-13

Cited By / Share

Rutkowska, A. (2022). Iryna Dovhalyuk, „Fonohrafuvannia narodnoi muzyky v Ukraini. Istoriia, metodolohiia, tendencji”, Lviv 2016. Muzyka, 66(4), 131–136. https://doi.org/10.36744/m.1076

Autorzy

Anna Rutkowska 

Instytut Sztuki, Polska Akademia Nauk Polska
https://orcid.org/0000-0003-4854-3584

Statystyki

Abstract views: 134
PDF downloads: 81


Licencja

Prawa autorskie (c) 2021 Anna Rutkowska

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Autor udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku w „Muzyce” przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Zgłaszając artykuł do publikacji, autor wyraża zgodę na jego udostępnianie na licencji CC BY 4.0.

Do zeszytu 3/2022 włącznie artykuły publikowane były na licencji CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy/ki udzielali wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Muzyce”, zachowywali nieograniczone prawa autorskie, ale zobowiązywali się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.