Iconologies. Global Unity or/and Local Diversities in Art History, 23–25 maja 2019, Uniwersytet Jagielloński, Kraków

Kamila Dworniczak


Warszawa, Instytut Historii Sztuki, Uniwersytet Warszawski (Polska)
http://orcid.org/0000-0002-7022-0784

Abstrakt

Tekst jest sprawozdaniem z międzynarodowej konferencji naukowej  zorganizowanej w dniach 23 - 25 maja 2019 r. przez Instytut Historii Sztuki Uniwersytetu Jagiellońskiego, Muzeum Narodowe w Krakowie oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Konferencja była poświęcona ikonologii, metodzie przez dekady dominującej w historii sztuki. Skoncentrowano się zwłaszcza na recepcji tej metody zarówno w aspekcie historycznym, jaki geograficznym.  

Instytucje finansujące

Instytut Sztuki PAN

Słowa kluczowe:

ikonologia

Elkins, James „Art History as a Global Discipline.” W Is Art History Global?, redakcja James Elkins, 3–23. New York-London: Routledge, 2007.
  Google Scholar

Pobierz


Opublikowane
2020-09-30

Cited By / Share

Dworniczak, K. (2020). Iconologies. Global Unity or/and Local Diversities in Art History, 23–25 maja 2019, Uniwersytet Jagielloński, Kraków. Biuletyn Historii Sztuki, 82(3), 483–489. https://doi.org/10.36744/bhs.651

Autorzy

Kamila Dworniczak 

Warszawa, Instytut Historii Sztuki, Uniwersytet Warszawski Polska
http://orcid.org/0000-0002-7022-0784

Statystyki

Abstract views: 236
PDF downloads: 0


Licencja

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Autor bądź autorka udziela wydawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Biuletynie Historii Sztuki”, zachowuje nieograniczone prawa autorskie i zobowiązuje się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu (umowa licencyjna do pobrania). Czasopismo jest wydawane na licencji CC BY 4.0. Zgłaszając artykuł do publikacji, autor bądź autorka wyraża zgodę na jego udostępnianie na tej licencji.

Od numeru 1/2019 do 4/2022 stosowaliśmy licencję  CC BY-NC-ND 4.0. W tym okresie autorzy i autorki udzielali(-ły) niewyłącznej i nieodpłatnej licencji (CC BY-ND 4.0) na wykorzystanie tekstu w „Biuletynie Historii Sztuki”, zachowywali(-ły) nieograniczone prawa autorskie i zobowiązywali(-ły) się do podawania miejsca pierwodruku przy ponownym wykorzystaniu artykułu.